Produkty

Dziedzictwo jakości

Odkryj jak tworzone są technologie Federal-Mogul Powertrain utrzymujące bicie serca silnika w optymalnej formie.

Przez ponad stulecie Federal-Mogul Powertrain opracowuje i dostarcza innowacyjne technologie, spełniające specyficzne wymagania klientów oraz wymagania rynkówi przepisów prawnych.

W Federal-Mogul Powertrain szczycimy się zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, które umożliwiają zmniejszenie zużycia paliwa, redukcję emisji spalini przedłużenie trwałość silnika. 

Zaawansowane konstrukcje, specjalistyczne powłoki i zastrzeżone prawnie firmowe procesy produkcyjne zapewniają redukcję tarcia, przyczyniają się do zmniejszenia rozmiarów silnika (downsizing), uzyskania wyższych stopni sprężania i jego lepszych osiągów.

Wytwarzamy komponenty do silników o szerokim zakresie wymiarowym tj. od najmniejszych o średnicy cylindra 25mm do największych na świecie silników o średnicy cylindrów 980mm i mocy 1000,000 hp. Nasze produkty wytwarzane są z jednocyfrową tolerancją i zaprojektowane tak, aby silniki mogły pracować w najtrudniejszych warunkach. 

Produkty

To my jesteśmy sercem małych i dużych silników spalinowych!

Zaawansowane materiały i konstrukcje układu napędowego umożliwiają efektywniejsze działanie napędu i obniżenie wagi pojazdów, co redukuje zużycie paliwa i zmniejsza emisję CO2. 

Technologie wykorzystywane w układach przeniesienia napędu umożliwiają optymalne tarcie przyczyniając się do poprawy osiągów silnika: podwyższenia stopnia sprężania oraz zmniejszenia wymiarów silnika. 

Specjalistyczne powłoki poszerzają możliwości technologii produkcji silników zapewniając lepsze smarowanie oraz mniejsze zużycie części. 

Federal-Mogul Powertrain dysponuje unikatową wiedzą w zakresie projektowania tłoków następnej generacji, odpornych na wysokie obciążenia mechaniczne i termiczne. 

Nasze tłoki charakteryzują się optymalnym położeniem kanałów chłodzących zapewniających maksymalne chłodzenie denka tłoka. Produkowane są z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii wytwarzania, powłok i specjalnie zaprojektowanych powierzchni.

Tłoki Aluminiowe

Tłoki aluminiowe

Tłoki Aluminiowe Benzynowe

Tłoki aluminiowe benzynowe

Tłoki Stalowe

Tłoki stalowe

Tloki Aluminiowe

Aluminiowe tłoki do silników wysokoprężnych w samochodach osobowych i dostawczych

Zaawansowany technologicznie proces odlewania poziomego znacząco poprawia mikrostrukturę. 

Proces ponownego przetopu aluminium Dura Bowl® poprawia wytrzymałość zmęczeniową tłoków aluminiowych na obciążenia mechaniczne i termiczne powstające  w silnikach pracujących na wysokich obrotach. 

Technika 2D kontroli metodą ultradźwięków i prądów wirowych zapewnia wytwarzanie odlewów wolnych od wad w celu osiągnięcia ich optymalnej trwałości. 

Wysokogatunkowy stop dla samochodów osobowych z silnikiem Diesla o zwiększonej trwałości i wytrzymałości zmęczeniowej do 440 °C. 

Tloki Benzynowe

Aluminiowe tłoki benzynowe dla samochodów osobowych

Zaawansowana technologia produkcji tłoków ze współczynnikiem tarcia obniżonym o około 20%. 

Płaszcz tłoka pokryty jest grafitem EcoTough® o większej trwałości, który zmniejsza tarcie do 10%, w porównaniu z konwencjonalnymi powłokami. Opatentowana konstrukcja tłoka Elastoval zapewnia najwyższy współczynnik wytrzymałości do ciężaru. 

Ultra lekki aluminiowy tłok Elastoval II pozwala na redukcję wagi do 15% w silnikach benzynowych o dużej mocy. 

Tłok benzynowy Elastothermic® o ulepszonej architekturze chłodzenia umożliwia silnikom skonstruowanym wg. koncepcji downsizingu na osiąganie większych poziomów mocy i stopni sprężania przy zachowaniu trwałości i niższych parametrach drgań, hałasu i uciążliwości pracy (NVH). 

Tloki Stalowe

Stalowe tłoki przemysłowe przeznaczone do pojazdów ciężkich

Konstrukcja wykonana za pomocą zgrzewania tarciowego umożliwia uzyskanie wysokiej wytrzymałości i odporności na wysokie temperatury dzięki zwiększonym kanałom chłodzącym. 

Wiodący tłok Monosteel® jest idealnym tłokiem do pracy w podwyższonych temperaturach i obciążeniach. 

Tłok Monosteel® posiada unikatowe cechy takie jak specjalny układ chłodzenia, specjalny kształt płaszcza tłoka oraz beztulejowe otwory sworznia tłokowego pokryte powłoką MnP. 

Redukcja odkształceń kanałków pierścieniowych oraz lepsza kontrola smarowania i uszczelnień. 

Konstrukcja tłoka Magnum Monosteel umożliwia redukcję współczynnika tarcia o 17% w porównaniu z tradycyjnymi tłokami stalowymi.

Marki Federal-Mogul

  • Logo Federal Mogul
  • Logo Deva
  • Logo Goetze
  • Logo Bentley
  • Logo Champion
  • Logo Daros
  • Logo Glycodur